کتاب صوتی ژول ورن for Dummies

Wiki Article

من با تمام وجود منتظر رسید به آثار زیبای تمامی کتابها هستم و اون روز زیاد دیر نیست ????

ما اگر حداقل امکانات را داریم باید بدانیم خوش شانس هستیم و همواره در معرض شانس ها. فرمول شانس اینگونه است:

مثال خواندنی اثر مرکب را در سکه جادویی می توانیم مشاهده کنیم. اگر بین ۳ میلیون دلار پول نقد یا ۱ سکه ۱ سنتی که در ۳۱ روز آینده هر روز ارزشش دو برابر شود، حق انتخاب بگذاریم، فکر می کنم اکثر مردم همان ۳ میلیون دلار نقد را انتخاب کنند! اما در واقع پیشنهاد دوم بهتر است.

اما باور به این جملات نقطه آغاز است. بیایید برای یک لحظه از تمام فضای اطراف خود جدا شوید و بدون جنگ به این پرسش پاسخ دهید: در کجای مسیر اهداف و زندگی‌تان ایستاده‌اید؟

و بر اساس این فرمول که در کتاب اثر مرکب بیان شده است، هر کسی در زندگی می تواند خوش شانس باشد. اگر آمادگی داشته باشیم یعنی بهبود مهارتها، آماده سازی مداوم خودمان، دانش، تخصص، ارتباطات پس گام اول خوش شانسی را داریم و می توانیم از امکانات بهره برداری کنیم. هر روز باید کاری کنید که خودتان را بهبود ببخشید، در یک مهارت مهم بهتر شوید و توانایی های خود را مداوم رشد دهید.

باتوجه به اینکه هنوز نسخه ترجمه شده کتاب را ندیده‌ام، قاعدتاً توضیح من را به عنوان تایید ترجمه درنظر نگیرید. اگر چه تا این لحظه که متن را می‌نویسم، سه نفر از دوستانم، بخش‌هایی از نسخه‌ی فارسی را خوانده‌اند و هر سه به اتفاق، کیفیت آن را تایید کرده‌اند.

هیچ کس چاقی را انتخاب نمی کند. هیچ کس ورشکست شدن را انتخاب نمی کند. هیچ کس تصمیم نمی گیرد که ازدواجش منجر به طلاق شود.

در ادامه به کتاب صوتی کوری نوشته‌ی ژوزه ساراماگو و به مترجمی آقای کیومرث پارسای با صدای تایماز رضوانی گوش فرا دهید.

تمام کتابهاش هم اوریجنال است و در سایت های مشابه دیده نمی شه…

او نگرش را هم عاملی درونی می‌بیند که خود ما در شکل گیری‌ سهیم هستیم. طبیعتاً اقدام را هم یک عمل آگاهانه و از سر اختیار در نظر می‌گیرد.

۴٫ کتاب صوتی طرح بزرگ اثر استیون هاوکینگ و لئونارد ملودینو

برچسب‌ها: pdf رمان شب اسفندی کامل، دانلود کتاب شب اسفندی با لینک مستقیم، دانلود رمان، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود رمان شب اسفندی با لینک مستقیم، دانلود رمان شب اسفندی برای موبایل، رمان شب اسفندی، رمان شب اسفندی، more info دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود کتاب شب اسفندی برای موبایل، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf

زندگی ما انباشته ای از انتخاب هایی است که انجام می دهیم. آنها می توانند ما را به اهداف ما برسانند و یا ما را به مدار كهكشانهای بسیار دوردست بفرستند. “

  فرمت کتاب : فایل صوتی نام کتاب : رای، رای پهلوی است ( نگاهی به ماهیت انتخابات در دوره پهلوی) دسته‌بندی : تاریخ

Report this wiki page